בירור לגבי הזמנה ומשלוח
האם החבילה שלי נשלחה?
ככל שנרשמת לאתר וביצעת את ההזמנה כמשתמש רשום באתר, באפשרותך לעקוב אחרי מצב
הזמנתך באזור האישי שלך באתר. ככל שביצעת את ההזמנה כאורח, ללא רישום לאחר השלמת
ביצוע ההזמנה, נשלח אליך באמצעות כתובת הדוא”ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה, מספר
הזמנה למעקב אחר ההזמנה. על מנת לבדוק את סטטוס הטיפול בהזמנה, יש להזין את מספר
ההזמנה (בן 7 ספרות) בלינק הבא: איתור סטטוס משלוח.
מספר ההזמנה שלי לא מזוהה במערכת המשלוחים, מה לעשות?
ככל שמספר ההזמנה לא מזוהה במערכת אז ככל הנראה החבילה עדיין נמצאת בהכנה אצלינו
בחברה. ככל שנרשמת לאתר וביצעת את ההזמנה כמשתמש רשום באתר, באפשרותך לעקוב
אחרי מצב הזמנתך באזור האישי שלך באתר.
לא קיבלתי מספר הזמנה במייל או שמספר ההזמנה לא תקין, מה לעשות?
בדקו שוב בחשבון הדוא”ל שלכם וגם בתיבת דואר הזבל או הספאם שלכם, יתכן שההזמנה
נותבה לתיקיות אלו.
ככל שעדיין לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה, צרו איתנו קשר בלחיצה כאן.
המשלוח שלי עדיין לא הגיע, מה לעשות?
ככל שנרשמת לאתר וביצעת את ההזמנה כמשתמש רשום באתר, באפשרותך לעקוב אחרי מצב
הזמנתך באזור האישי שלך באתר. ככל שביצעת את ההזמנה כאורח, ללא רישום לאחר השלמת
ביצוע ההזמנה, נשלח אליך באמצעות כתובת הדוא”ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה, מספר
הזמנה למעקב אחר ההזמנה. על מנת לבדוק את סטטוס הטיפול בהזמנה, יש להזין את מספר
הנייד ואת מספר ההזמנה בלחיצה כאן.
*ככל שלא הצלחתם לאתר את המשלוח, צרו איתנו קשר בלחיצה כאן.
האם השליח יתקשר אליי לפני שיגיע לביתי?
בטרם אספקת המוצרים, שליח של החברה או של חברת ההפצה יעדכן את המשתמש בדבר
מועד אספקת ההזמנה בהתאם למדיניות המשלוחים:https://www.flormar.co.il/delivery-
policy/
בהזמנה לבית הלקוח, מרגע שהחבילה יוצאת להפצה תקבלו התראות בסמס לגבי סטטוס
ומיקום החבילה. לפני ההודעה הסופית – השליח ייצור עמכם קשר לתיאום הגעה סופית
לביתכם.
שינויים, ביטולים וזיכויים
עשיתי הזמנה ויש טעות בפרטים האישיים שלי שכתבתי, אפשר לתקן?
אם כתבתם פרטים לא נכונים בהזמנה, כמו שם או כתובת – כתבו לנו במייל חוזר לדוא”ל
שקיבלתם מאיתנו, או לחצו כאן. בהודעה כתבו לנו את הפרטים המתוקנים שלכם. אנא תשומת
ליבכם כי מסירת פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה עשויה להוביל לתקלות
ו/או עיכובים באספקת ההזמנה ואף לביטולה על ידי החברה.
ביצעתי הזמנה ויש טעות במוצרים שהזמנתי, אפשר לתקן?
אין אפשרות לבצע שינויים לאחר תשלום על ההזמנה, אם עשיתם טעות במוצרים שהזמנתם או
ברצונכם להוסיף מוצרים. במקרה כזה:
– ניתן לבצע הזמנה נוספת חדשה של המוצרים החסרים אותם תרצו להזמין, וזאת ללא קשר
להזמנה שכבר ביצעתם.
– ניתן לבטל את ההזמנה, ככל שעומדת לך הזכות לבטל עסקה על פי חוק הגנת הצרכן,
התשמ”א-1981 באמצעות הודעת ביטול שתימסר לחברה או בקשה להחלפת המוצרים, ככל
שהמוצרים עדיין לא נארזו או נשלחו. (ביחד להלן: “ההודעה”) באחת מהדרכים הבאות:
- טלפון: 08-9331178;
- וואטסאפ: 052-4090064;
- דוא”ל: flormar@flormar.co.il
- דואר רשום: ניר ישראל 166, 7950500;
- באתר האינטרנט: https://www.flormar.co.il/cancel-the-order/.
בהודעה אנא מסור לנו את שמך המלא, מספר ההזמנה שברצונך לבטל או להחליף, מספר
טלפון וכתובת דוא”ל באמצעותם ניתן ליצור עמך קשר.
לאחר מכן וככל שתרצו, תוכלו לבצע הזמנה חדשה.
איך אפשר לבטל הזמנה שבוצעה באתר?
ביטול ההזמנה יהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 באמצעות הודעת
ביטול שתימסר לחברה או בקשה להחלפת המוצרים (ביחד להלן: “ההודעה”) באחת מהדרכים
הבאות:
- טלפון: 08-9331178;
- וואטסאפ: 052-4090064;
- דוא”ל: flormar@flormar.co.il
- דואר רשום: ניר ישראל 166, 7950500;
- באתר האינטרנט: https://www.flormar.co.il/cancel-the-order/.
בהודעה אנא מסור לנו את שמך המלא, מספר ההזמנה שברצונך לבטל או להחליף, מספר
טלפון וכתובת דוא”ל באמצעותם ניתן ליצור עמך קשר.
יצירת קשר עם החברה
החברה עושה כמיטב יכולתה לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה. לכל
שאלה/התלבטות או מידע שחסר, נשמח לתת לכם מענה של מאפרת מקצועית על מנת שנוכל
להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר עבורכם.
ככל שנדרשת שיחה עם מאפרת אנא כנסו ללינק >> WHATSAPP
ניתן ליצור עמנו קשר בשעות הפעילות באמצעות:
- טלפון: 08-9331178;
- וואטסאפ: 052-4090064;
- דואר אלקטרוני: flormar@flormar.co.il;
- עמוד “צור קשר” באתר האינטרנט: https://www.flormar.co.il/contacts/.
נשמח לעמוד לשירותכם.
flormar❤️